چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۵ عضو اصلی یک شبکه هرمی در این شهرستان آذربایجان شرقی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی که در پی تحقیقاتی از فعالیت این شرکت هرمی مطلع شده بودند، موضوع را در دستور کار قرار دادند و محل فعالیت و اعضای این شرکت را شناسایی و کنترل نامحسوس پلیس کردند. ماموران پس از آن با هماهنگی لازم با مقام قضایی، وارد محل این شرکت شدند و اعضای اصلی آن را دستگیر کردند.

به گفته وی، در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند که فاقد هر گونه مجوز فعالیت قانونی بودند، با دریافت حق‌السهم از هر یک از اعضا به آموزش آنان در زمینه جذب زیرمجموعه اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر به عنوان کارورز این شرکت هرمی مشغول آموزش بودند افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و مبالغ اخذشده از مالباختگان به میزان حدود ۴۰ میلیون تومان را بازگرداندند.

اللهوردیان اضافه کرد: وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم‌ترین شگرد شرکت‌های هرمی است و شهروندان ضمن خودداری از مشارکت در این گونه فعالیت‌ها و تامل در معاملات وسوسه‌انگیز، در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 581518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha