سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
۰ نفر

۱۰ درصد استخرها با ۲۵ درصد ظرفیت در استان اصفهان باز شدند.

استخر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، پیمان گرامی، رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت:‌ استخرهای مروارید، پرواز، فولاد ۱ و ۲ باز هستند، استخرهای ساحل، شهرضا و فریدن تا آخر هفته باز خواهند شد که حدود ۱۰ درصد از استخرهای اصفهان فعالیت خود را شروع کردند. در پروتکل‌های بهداشتی گفته شده که از ۵۰ درصد استخر استفاده شود، اما به خاطر اینکه اگر یک نفر هم بیمار شود کار ما زیر سوال می‌رود از ۲۵ در صد استخرها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: زمانی که بیشتر استخرها تصمیم به فعالیت دوباره داشتند شایعه‌ای پیش آمد که موج جدید کرونا در راه است، البته افزایش تعداد بیمارانی که به علت این بیماری بستری می‌شوند باعث شد تا پنج الی شش استخر دیگر صبر کنند تا ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد. امسال شهرستان‌ها نمی‌توانستند فعالیت داشته باشند و شهرضا و فریدن فعالیت خود را شروع خواهند کرد ولی دیگر شهرستان‌ها چون استخر فعالی ندارند نمی‌توانند کار خود را آغاز کنند.

گرامی در خصوص قوانین بازگشایی استخرها، خاطر نشان کرد: برای مثال استخر مروارید ۵۰ متر طول دارد که هشت لاین طولی و دو و نیم متر لاین عرضی برای آن کشیدیم، در هر لاینی پنج شناگر که اکثراً از قهرمانان این رشته هستند فعالیت می‌کنند. .

کد خبر 581360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha