مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

بیمه از جنبه‌های مختلفی ارزشمند است و عموم مردم به آن نیاز دارند. صنعت بیمه برای اولین بار از چین آغاز شد و هدف آن جلوگیری از ضرر و زیان‌های ناشی از کارهای بازرگانی و دریانوردی بود.

image-20210126100043-1.jpeg

بیمه را می‌توان یک پیشرفت دانست که زندگی را برای انسان‌ها راحت‌تر کرده است. چون انسان هر لحظه در معرض خطر قرار دارد و با بیمه حداقل می‌توان کمی تسلی خاطر داشت تا اگر مشکلی پیش آمد چیزی وجود دارد که آن را جبران کند.

از مزایای بیمه می‌توان به محافظت از خانواده، کاهش استرس، داشتن امنیت مالی و آرامش ذهن اشاره کرد. حال که مزیت‌های آن را برشماردیم وقت آن رسیده است که یک شرکت مورد اعتماد را به شما معرفی کنیم.

هر کجای ایران با بیمه بازار

بیمه بازار در شهریور سال ۱۳۹۵ با جدیدترین روش خرید بیمه فعالیت خود را آغاز کرد. با این سامانه می‌توانید امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی و عمر را به دست آورید.

در حقیقت مقایسه شرکت‌های بیمه در ابتدا فقط یک ایده بود، اما این ایده با بیمه بازار به واقعیت پیوست. بیمه بازار توانسته است خرید بیمه در کمترین زمان ممکن را امکان‌پذیر کند و برای کاربران خود قابلیت مشاهده قیمت‌ها از شرکت‌های مختلف را فراهم کند.

اگر می‌خواهید با خدمات مختلف این بیمه آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیمه شخص ثالث خودرو و موتور

با استفاده از بیمه شخص ثالث می‌توان خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به فرد آسیب‌دیده در حادثه را تا سقفی که بیمه در آن قید کرده است، جبران کرد.

این بیمه قادر است سه نوع خسارت جانی، مالی و سرنشین یا راننده را پوشش دهد، این بیمه بر اساس موارد مختلفی محاسبه می‌شود.

بیمه بدنه خودرو

همان طور که از نام آن پیدا است، می‌تواند تمام زیان‌های مالی وارد شده بر وسیله نقلیه را در صورت بروز حادثه تقبل کند. البته برای این نوع بیمه باید حتما وسیله توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.

با مراجعه به سایت بیمه بازار می‌توانید نوع خودرو خود را انتخاب کنید و با انتخاب کاربری وسیله اعم از سواری یا آژانس و پر کردن فیلدهای دیگر فهرستی از شرکت‌های بیمه را مشاهده کنید.

بیمه کرونا

برای دریافت بیمه کرونا پس از ورود به سایت با انتخاب گزینه استعلام می‌توانید با پرداخت تنها ۲۱ هزار تومان، پوشش کامل پزشکی و فوت در اثر ابتلا به کرونا را به مدت یک سال دریافت کنید.

برای دریافت بیمه‌نامه باید شرایط لازم را داشته باشد و اگر مواردی را که در هنگام ثبت بیمه قید می‌شود رعایت نکنید، بیمه فسخ خواهد شد.

بیمه درمان تکمیلی

برای استعلام بیمه درمان تکمیلی با مراجعه به سایت پایه بیمه اصلی خود مثل تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و خدمات درمانی را انتخاب کنید.

در ادامه وضعیت تاهل‌تان بررسی می‌شود و با انتخاب سن می‌توانید طرح‌های مختلف بیمه را مشاهده کنید. با دریافت این بیمه می‌توانید از شر هزینه‌های سنگین پزشکی و عمل‌های مختلف رها شوید و طول فرآیند درمان خود را با خیال راحت طی کنید.

بیمه آتش‌سوزی

برای خرید اینترنتی بیمه آتش‌سوزی باید مانند دیگر بیمه‌ها ابتدا اطلاعات ساختمان مورد نظر خود را ثبت کنید، چون سازه‌های ساختمانی با یکدیگر تفاوت دارند و همین مورد موجب متنوع بودن شرایط بیمه اعطایی خواهد شد.

برای نحوه محاسبه نرخ بیمه متراژ، قدمت بنا و نوع سازه اهمیت بالایی دارند و اگر ارزش زمین فردی کم باشد نمی‌تواند مبلغ بالایی را از شرکت بیمه طلب کند.

بیمه عمر

بیمه عمر انواع مختلفی دارد و شامل بیمه عمر زمانی، تمام عمر، تامین آتیه فرزندان، مانده بدهکار و سرمایه‌گذاری است و می‌تواند یک منبع سرمایه برای آینده باشد.

به هر دلیل امکان دارد دیگر فردی قادر به ادامه کار نباشد، به همین دلیل می‌تواند از مستمری بیمه عمر خود که حداقل ده سال از زمان ثبت آن گذشته باشد، استفاده کند.

بیمه مسافرتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که طبق برنامه کاری خود، مسافرت‌های زیادی به خارج کشور دارید با خرید بیمه مسافرتی می‌توانید از اتفاق‌های ناگواری که امکان دارد در طول سفر تجربه کنید در امان بمانید.

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نوع بیمه تعداد افراد با سن مشخص است که پس از ورود به سایت می‌توانید با انتخاب مقصد مورد نظر، نوع سفر و در نظر گرفتن تعداد افراد مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف را مشاهده کنید.

بیمه سازمانی

با خرید بیمه سازمانی از بیمه بازار می‌توانید از مزیت‌هایی مانند پیشنهاد ارزان‌ترین قیمت بیمه، پرداخت سریع خسارت و سهولت در ارائه خدمات بیمه‌ای بهره برد.

پس از این که اطلاعات خود را در سایت ثبت کردید، کارشناسان بیمه بازار در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس می‌گیرند و بر اساس شرایطتان تعدادی پیشنهاد اختصاصی در اختیارتان قرار می‌دهند.

این را بخاطر داشته باشید که برای خرید ارزان‌ترین بیمه سازمانی که تمام نیازهای سازمان را پوشش دهد نیاز به دانش بیمه‌ای خاصی ندارید، چرا که کارشناسان این شرکت تا انتهای این فرآیند همراه‌تان خواهند بود.

سایر بیمه‌ها

بیمه‌هایی مانند حیوانات خانگی، بار، آسانسور و مواردی دیگر که به طور کامل‌تر در هنگام ثبت درخواست قید شده است، در آن قرار دارند.

برای دریافت این بیمه ابتدا باید نوع بیمه را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل و نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید تا مشاوران بیمه بازار با شما تماس ‌گیرند و اگر سوال دیگری دارید از آن‌ها بپرسید.

مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه با بیمه بازار

در پایان bimebazar را می‌توان یک سایت خرید بیمه معتبر و به عبارت بهتر یک سامانه مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه معرفی کرد. با مراجعه به وب‌سایت این بیمه می‌توانید از قیمت همه شرکت‌ها مطلع شوید و چند مورد را با یکدیگر مقایسه کنید.

با مقایسه امکانات، شرایط و پوشش‌های مختلف هر شرکت بیمه مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان بیمه صادر ‌شود و در آدرسی که ثبت کرده‌اید، آن را دریافت کنید.

یک امکان جالب بیمه بازار این است که می‌توان در قسمت ثبت یادآور نوع بیمه، شماره موبایل و تاریخ اتمام بیمه خود را ثبت کرد تا در زمان مورد نظر بیمه به شما یادآوری شود.

کد خبر 581280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha