سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

شاخص کل بازار سهام امروز سه‌شنبه ۷ بهمن در کمتر از یک ساعت بیش از ۴ هزار واحد رشد کرد اما بعد جهت بازار عوض شد و با ۸ هزار و ۳۳ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۲۲۷ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۸ شاخص کل با ۸ هزار و ۳۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۲۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۱۱۲ واحد کاهش به رقم ۴۲۹ هزار و ۳۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۷۷ هزار و ۳۴۱ معامله به ارزش ۴۷ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۷۵ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۲۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۱۲ هزار و ۵۲۶ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، اعتباری ملل، پتروشیمی زاگرس و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

کد خبر 581278

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha