تالار شیشه‌ای امروز دوشنبه ۶ بهمن را نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا ۱۴ هزار واحد کاهش داشت اما در نیمه راه تغییر مسیر داد و در پایان با هزار و ۲۴۶ واحد رشد بر ارتفاع یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با یک هزار و ۲۴۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۱۴۴ واحد کاهش به رقم ۴۳۲ هزار و ۴۲۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۷۶ هزار معامله به ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گروه مپنا، توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۹۵ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۶۹ هزار و ۱۲۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۱۰ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 581150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha