مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان در پلاک بیدک خبر داد.

رفع تصرف زمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جمشید جویباری اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی، ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک بیدک رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

جویباری افزود: این اراضی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و با اخذ دستور از دادستان باز پس‌گیری شده است.

وی بیان داشت: طی عملیات رفع تصرف که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری نیروی انتظامی انجام شد، تمامی دیوارکشی‌های ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند در تهران از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی پلاک لومان این شهرستان نیز خبر داد و در این باره گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر تعرض به عرصه‌های ملی، عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل و مراتع فوراً به منطقه اعزام شدند که علاوه بر تشکیل پرونده تخلف نسبت به توقیف بیل مکانیکی مورد نظر اقدام کردند.

جویباری از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد خبر 580921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha