مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

جشنواره زن و مهارت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و تقارن آن با روز زن در قزوین برگزار می‌شود.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت:این رخداد با همکاری استانداری و شهرداری قزوین با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی بین بانوان و کشف استعدادهای مهارتی آنان برگزار می‌شود.

محسن مددی اظهار کرد: طرح‌های موفق کارآفرینی، کشاورزی شامل گل آرایی و کاشت گیاهان دارویی، فن آوری مد شامل طراحی و دوخت انواع لباس، صنایع غذایی شامل آشپزی و شیرینی پزی، صنایع دستی، هنر شامل عکاسی، نقاشی، نگارگری و رزین و فناوری اطلاعات از موضوعات این جشنواره به شمار می‌روند.

وی با دعوت از بانوان دارای مهارت به شرکت در این جشنواره گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید تصاویر و فایل آثار خود را (از یک تا پنج اثر) تا ۱۰ بهمن ماه ارسال کنند.

مددی اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید برای آگاهی از نحوه ارسال آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر از این رخداد به پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: آثار برگزیده ۴۲ زن ماهر استان قزوین در اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد و از برگزیدگان با اعطای جوایز ارزنده تقدیر می‌شود.

کد خبر 580868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha