پزشک معالج ۲ پیشکسوت فوتبال ایران از بهبهود وضعیت ۲ فوتبالیست اسبق تیم ملی ایران خبر داد.

میناوند و انصاریان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «سیدمحمدرضا هاشمیان» یکشنبه پنجم بهمن در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شرایط «مهرداد میناوند» و روند معالجه وی اظهار کرد: وضعیت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است و مهرداد از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد اما همچنان ترجیح می‌دهیم او در خواب مصنوعی باشد. در روزهای آینده نسبت به تغییر شرایط او تصمیم خواهیم گرفت. البته جداسازی دستگاه‌های تنفسی از وی زمان‌بَر است و نمی‌شود مدت زمان خاصی برای آن تعیین کرد. هم‌اکنون چندین دارو برای بهبود به این بیمار تزریق می‌شود، در کنار تلاش برای بهبود شرایط این پیشکسوت فوتبال ایران، به دنبال آن هستیم تا عوارض سوء این دارو را نیز کاهش دهیم زیرا هر دارویی در کنار قدرت اثر بخشی مثبت ممکن است، عوارضی نیز داشته باشد. البته عوارض برخی از داروها لاجرم است و نمی‌شود کاری کرد. برای بهبود بیماران کرونایی داروهای زیادی تجویز می‌شود و این تنها شامل حال «مهرداد میناوند» یا «علی انصاریان» نیست.  

هاشمیان در ادامه در خصوص شرایط «علی انصاریان» نیز گفت:  شرایط انصاریان هم سخت است و او نمی‌تواند بدون کمک دستگاه اکسیژن نفس بکشد. البته بازیکن اسبق سرخآبی نیاز به دارو بی‌هوشی ندارد و حتی می تواند صحبت کند. ریه انصاریان به شدت درگیر شده  و روند درمانی او نیاز به زمان دارد.  

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه میزان درگیری ریه انصاریان نیز تصریح کرد: من هیچگاه نمی‌توانم درصد برای درگیری ریه فرد مبتلا به کرونا تعیین کنم زیرا میزان درگیری ممکن است،  در طول چند روز متفاوت باشد. اما اثر کرونا در تمام نقاط ریه انصاریان وجود دارد.  

کد خبر 580827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha