علی کریمی نسبت به برخی از شایعاتی که در خصوص بیماری مهرداد میناوند و علی انصاریان رخ داده واکنش نشان داد.

علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در واکنش به بیماری و حال نامساعد مهرداد میناوند و علی انصاریان متنی منتشر کرد که به شرح زیر است:

این روزها همه نگرانیم و دلواپس، نگران دوستان و همبازی های قدیمی مان. رفقایی که در مقابله با کرونا لحظات سخت و نفس گیری را تجربه می کنند، پس وجدان و اخلاق حرفه ای حکم می کند که به دور از هر گونه رفتارهای نمایشی(Show Off) و شعارگونه به فکر جان مهرداد و علی عزیز باشیم.

در این ساعات پر استرس چه فرقی می کند که علی کریمی و امثال کریمی کنار میناوند و انصاریان باشند یا دیگران.

بسیاری  از عزیزان و دوستان مان در روزهای اخیر بر حسب وظیفه کنار مهرداد و علی بوده اند. در واقع اتحاد دوستانه  و قلبی شکل گرفته و هر کس بر حسب توان و ظرفیتی داشته برای کمک کنار هم جمع شده اند تا بلکه قدمی برای یاران خود بردارند.

همدردی و همت دوستان به صورت گروهی است اما برخی شایعات و خبر پراکنی های غیرواقعی واقعا آزار مان می دهد، شایعاتی از قبیل تهیه دارو از قطر و دبی گرفته تا نوشتن پست هایی دروغین و ترفندهایی شیادی در پیج های اینستاگرامی برای سواستفاده از اتفاقات تلخ برای دوستان مان.

از همه عزیزان درخواست می کنم که به جای غرق شدن در شایعات بی اساس فضای مجازی، برای بهبودی و سلامتی دو پیشکسوت عزیزمان انرژی های مثبت شان را نثار مهرداد و علی کنند.

دوستدار شما؛ علی کریمی

کد خبر 580803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha