محمود فکری بعد از شکست برابر سایپا بیشتر از آنکه در مورد نکات فنی بازی صحبت کند به ماجرای داوری و برنامه ریزی مسابقات پرداخت.

محمود فکری

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری پس از شکست استقلال برابر سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود و حیف شد در بازی که می توانستیم برنده شویم. متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم و متاسفانه سه امتیاز را دادیم. متاسفانه زمانی که گل دریافت کردیم بچه ها به خودشان آمدند تا جبران کنند ولی شاید به دلیل عدم تمرکز یا عجله موقعیت هایی که روی دروازه حریف به وجود اوردیم را از دست دادیم.

او ادامه داد: در بازی که می توانستیم برنده باشیم سه امتیاز را دادیم. شاید امروز روی بد فوتبال به ما رو کرده بود. جا دارد به تیم حریف تبریک بگویم که با ارائه بازی خوب سه امتیاز را گرفتند. بازی تمام شد و باید خودمان را سریعتر برای بازی بعدی آماده کنیم.

او درباره برنامه مسابقات و داوری گفت: داوری که عادت کردیم. اینکه همیشه به ضرر ما سوت بخورد و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی دانیم داستان چیست و چه خبر است و چه شکلی است. تیم و باشگاه ما خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. مثل اینکه خیلی ناراحت هستند ما در صدر جدول هستیم و این تیم بوی قهرمانی می دهد. ما تلاش می‌کنیم روند خوب را حفظ کنیم و فاصله نیندازیم.

فکری افزود: برنامه مسابقات نمی‌دانم. تیم پرسپولیس مثلا به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد اما الان دارد سر وقت انجام می‌دهد ولی ما باید با فاصله پنج روز بازی کنیم. هیچ فرصتی نیست که تمرینات را اجرا کنیم و برای بازی آماده شویم. متاسفانه نمی‌دانیم که به چه و کی بنالیم! امیدواریم تمام تلاشمان را بکنیم که با همه مشکلاتی که هست خودمان را بالای جدول حفظ کنیم.

میلیچ برمی گردد؟ فکری در این خصوص گفت: نمی دانم در این خصوص خبر ندارم.

کد خبر 580802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha