مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم.

طوفان شن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی رئیسی افزود: شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم و به همین منظور آن دسته از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند باید با توجه به کاهش دید افقی زیر ۱۰۰ متر جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز روشن کردن چراغ های وسیله نقلیه در گرد و غبار به برای دید دیگر وسایل نقلیه، رانندگان قبل از خروج از حوزه جنوب کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان باید چراغ های خودروی نقلیه خود را کنترل و در صورت معیوب بودن، نسبت به رفع عیب آنها اقدام کنند.

رئیسی تصریح کرد: به دنبال بروز پدیده گرد و غبار و احتمال کاهش دید بیشتر در محورهای جنوب کرمان، راهداران شهرستان‌های جنوبی و گشت های راهداری به صورت آماده باش در آمده و در محورها حضور دارند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اظهار کرد: از مردم و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه مشکل جاده‌ای مانند ورود شن‌های روان به محور اصلی راه و اشیای مزاحم تردد مراتب را به شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.

کد خبر 580739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha