مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

گروه شهری: در نخستین جلسه ارزیابی نواحی و طرح‌های مناطق ۲۲‌گانه، شهرداری منطقه ۸ توانست به خاطر انجام خدمات صادقانه و اجرای دقیق و موفق ناحیه محوری از سوی هیأت رئیسه شهرداری تهران به مرتبه خیلی خوب دست یابد.

عیسی شریفی معاون امور مناطق شهرداری تهران، ناصر امانی رئیس ستاد ناحیه‌محوری شهرداری تهران وعلیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، همراه با شهردار و معاونان منطقه ۸ پس از بازدید از نواحی و طرح‌های در دست اقدام در جلسه‌ای با حضور معاونان، شهرداران و روسای ادارات نواحی سه‌گانه به ارزیابی نحوه اجرای سیاست‌های ابلاغی شهردار تهران درخصوص طرح ناحیه محوری پرداختند.

در این جلسه شریفی با اشاره به ضرورت و اهمیت ناحیه محوری در کلانشهر تهران گفت: امروز شهر تهران نیازمند مدیریت محله‌ای است و همه باید تلاش کنیم خدمات را از سطح محله‌های تهران آغاز کنیم.

وی افزود: ناحیه محوری یکی از طرح‌های مهم و حائز اهمیت برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان فهیم تهران است و اکنون تمامی مناطق شهرداری تهران با تدبیر توانستند این طرح را به مرحله اجرا بگذارند.

شریفی خطاب به روسای نواحی تصریح کرد: باید فضای مشارکت جمعی را برای همگان فراهم‌ سازید.

وی خاطرنشان کرد: اداره شهر بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و این موضوع یکی از وظایف حائز اهمیت شهرداران نواحی است.

شریفی درخصوص حضور شهرداران نواحی در محلات منطقه یادآورشد: شهرداران نواحی نباید کار ستادی کنند، بلکه باید بیشتر وارد کار میدانی شوند و با حضور در کوچه و خیابان محلات از نزدیک با مشکلات و مطالبات مردم آشنا شوند و نسبت به رفع آنها و انجام خدمات براساس نیازهای شهروندان اقدام کنند.

کد خبر 58063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز