رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: راه دسترسی به ۷۴ روستای این شهرستان که از روز پنجشنبه به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

برفروبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هاوری مدرس اظهار کرد: بارش سنگین برف سبب مسدود شدن تمامی محورهای روستایی شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی شده‌ بود که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی راهداران و تلاش‌های مردمی، مسیر دسترسی به همه روستاها بازگشایی شده‌است.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در محورهای اصلی این شهرستان از جمله اشنویه - پیرانشهر، اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده نیز بدون هیچ مشکلی در جریان است و تمامی محورهای اصلی برف‌روبی و نمک‌پاشی شده‌است و راهداران نیز در جاده‌ها حضور دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: با شروع بارش برف و طی سه روز گذشته به بیش از ۱۲۰ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان امدادرسانی شد.

مدرس ادامه داد: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان  به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

وی گفت: برای رفع یخبندان محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهری و روستایی و شن‌پاشی این محورها نیز، ۱۵۰۰ تن شن و ماسه و ۵۰۰ تن نمک در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان انباشته شده است.

کد خبر 580619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha