رئیس دفتر رئیس جمهوری به انتقادهای اخیر صادق خرازی، دبیر کل حزب ندای ایرانیان درباره حمایت نکردن از نامزد نیابتی در انتخابات ۱۴۰۰ و عملکرد دولت پاسخ داد.

محمود واعظي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خرازی جمعه گذشته در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان درباره نامزد اجاره‌ای و پاسخگو نبودن آن و اینکه اصلاح‌طلبان دیگر دولت اجاره‌ای نمی‌خواهند سخن گفته بود. محمود واعظی در این باره گفت: من از مسئولان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۹۲ بودم و یادم می‌آید او در هیچ جای ستاد نقشی نداشت. نخست بیاید اثبات کند برای روی کار آمدن رئیس جمهوری چه کار کرده که چنین می‌گوید.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: ضمن اینکه محمدرضا عارف تا سه‌شنبه قبل از رای‌گیری نامزد جریان اصلاحات در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بود. آن زمان نظرسنجی‌ها فاصله معناداری میان رای روحانی و عارف را نشان می‌داد. بر همین اساس خودشان و بیش از همه سیدمحمد خاتمی و دوستان‌ آنها تصمیم گرفتند عارف که دیگر بختی برای رقابت نداشت، کنار برود.

واعظی اضافه کرد: آنها آزاد بودند به قالیباف یا کسی دیگر رای دهند اما مردم تصمیم گرفتند به دکتر روحانی رای دهند. بنابراین حرفی که او می‌زند نادرست است. آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند و فعالیت‌های‌شان در چه حدی بود. این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک‌سری حرف‌های بی‌پایه و اساس هستند.

کد خبر 580564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha