پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

مهرداد میناوند در سال ۱۳۵۴ در تهران بدنیا آمد. وی چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

CHUNK + مهرداد میناوند

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد میناوند، زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. مهرداد میناوند در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زده‌است.

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس ، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. وی با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.  تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.

او در بهمن ۱۳۹۹ به بیماری کرونا مبتلا و در حال درمان بود.

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

افتخارات

وی برای باشگاه‌های گوناگونی از جمله پاس تهران، پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب، و سپاهان بازی کرد. میناوند همراه با تیم پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۳ سال حضور پیاپی و ۱۹ بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بازی در لیگ اروپا را تجربه کرد.

مهرداد میناوند بیش از علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان، سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

آخرین به روز رسانی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

کد خبر 580463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha