دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

با دستگیری ۲ برادر مسلح و کشف کلکسیونی از اسلحه در خانه‌ آنها، راز دومین مخفیگاه متهمان که محل نگهداری لباس‌های نظامی و وسایل مخصوص سرقت بود، فاش شد.

این ۲ مرد جوان زمانی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که یکی از آنها هنگام خرید از مغازه‌ای در شهرک اکباتان، خشاب اسلحه‌اش را جا گذاشت.

یکی از مشتریان مغازه با دیدن این مرد جوان که دستپاچه به مغازه برگشته بود تا خشاب خود را پس بگیرد، ماجرا را به پلیس اطلاع داد و ساعتی بعد ماموران موفق شدند متهمان را دستگیر و در بازرسی اولیه از آنها یک قبضه کلاشینکف به همراه صدا خفه کن کشف کنند. 

وقتی ماموران با دریافت دستور قضائی از سوی سلیمانی- قاضی دادسرای جنایی تهران- قدم به خانه متهمان گذاشتند در بازرسی از آنجا با کلکسیونی از اسلحه و مهمات به همراه اسکناس‌های ۲ هزار تومانی جعلی که در یک کمد دیواری جاسازی شده بود، مواجه شدند.

در حالی که این ۲ برادر مدعی بودند به خاطر علاقه به اسلحه و اسکناس‌های جعلی، آنها را جمع‌آوری کرده بودند، هر دوی آنها به اداره پلیس انتقال یافتند و در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان علاوه بر این خانه، به خانه دیگری نیز در شهرک اکباتان رفت‌وآمد داشته‌اند.

با شناسایی دومین مخفیگاه متهمان، گروهی از ماموران عازم آنجا شدند و پس از ورود به این آپارتمان با تعداد زیادی لباس نظامی و وسایل مخصوص سرقت مواجه شدند که در آنجا نگهداری می‌شد.

سرهنگ محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با بیان این خبر گفت: در حالی که احتمال می‌رود این ۲ ‌برادر با استفاده از سلاح‌های کشف شده در مخفیگاه آنها، سرقت‌های خشنی را رقم زده باشند، بررسی‌ها برای کشف جرایم ارتکابی آنها در تمامی شهرهای کشور ادامه دارد.

وی همچنین از کسانی که از جرایم این ۲ متهم مسلح اطلاع دارند خواست ماجرا را با شماره تلفن 55381036 به پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.

کد خبر 58039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز