دانلد ترامپ در آخرین ساعت‌های ریاست جمهوری خود همراه همسرش ملانیا و دیگر اعضای خانواده به پایگاه شکاری اندروز در مریلند رفت و در سخنرانی آخر از همه تشکر کرد و از دستاوردهایش در چهار سال گذشته گفت.

جشن خداحافظي ترامپ در مريلند

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ برای اینکه در مراسم تحلیف جو بایدن حضور نداشته باشد، صبح زود از کاخ سفید بیرون زد و همراه ملانیا با بالگرد ویژه رئیس جمهوری ایالات متحده به پایگاه شکاری اندروز نزدیک واشنگتن رفت. او نخستین رئیس جمهوری آمریکا در ۱۵۲ سال اخیر است که در مراسم تحلیف جانشین خود و رئیس جمهوری بعدی شرکت نمی‌کند.

ترامپ در ابتدای سخنانش از تمام اعضای خانواده و دوستانش و کارکنان کاخ سفید تشکر کرد و سپس کنار رفت تا ملانیا هم در سخنانی کوتاه بانوی اول آمریکا بودن را بزرگ‌ترین افتخار خود بداند. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه به دستاوردهایش در چهار سال اخیر اشاره کرد و داشتن ۷۵ میلیون رای را در انتخابات دور دوم در تاریخ ایالات متحده بی‌نظیر خواند. هر چند پس از پایان سخنانش خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «خب، آخرین دروغ‌های رئیس جمهوری را هم شنیدیم!»

ترامپ و ملانیا در پایان سخنرانی از آن بالا برای مردم و حاضران دست تکان دادند و رئیس جمهوری آمریکا فرزندانش را در آغوش کشید. او همراه همسرش روی فرش قرمز تا پای پله‌های هواپیمای ایر فورس وان رفتند و برای آخرین بار از آن بالا به حاضران در پایگاه شکاری اندروز نگاهی انداختند. قرار بود ترامپ و خانواده‌اش از مریلند مستقیم به فلوریدا بروند و در اقامتگاه شخصی مارئه‌لاگو مستقر شوند.

کد خبر 580348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha