چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید در محور اشنویه - ارومیه، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

جاده برفی - امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هاوری مدرس  اظهار داشت: با شدت گرفتن بارش برف که از شب گذشته در این شهرستان  آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تردد حتی با زنجیرچرخ نیز در این محور امکان پذیر نبوده و حتی امداد رسانی به خودروها نیز میسر نیست.

وی افزود: هم‌اکنون عملیات رهاسازی و کمک به سرنشینان هشت دستگاه خودرو که در مسیر اشنویه - ارومیه گرفتار شده‌اند، در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هم‌اکنون ماموران راهداری این شهرستان در همه جاده‌های اصلی حضور دارند و در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها هستند، اضافه کرد: تردد در جاده‌های اشنویه - پیرانشهر و اشنویه - نقده نیز به دلیل بارش برف به کندی جریان دارد.

مدرس افزود: تاکنون با وجود بارش مداوم برف امکان بازگشایی مسیرهای روستایی وجود نداشته و با کار برفروبی محورهای روستایی از فردا آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان  به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه افزود: برای رفع یخبندان محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهری و روستایی و شن‌پاشی این محورها نیز، هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه و ۵۰۰ تن نمک در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان انباشته شده است.

کد خبر 580293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha