مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از امروز اول بهمن تمام مدارس استان باز هستند و با تصمیم شورای مدرسه شیوه حضور دانش‌آموزان در مدارس مشخص می‌شود، البته حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس کاملا اختیاری است.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی مودی با اشاره به بازگشایی مدارس از امروز اول بهمن اظهار داشت: از امروز بر اساس مصوبات ستاد کرونا با شرایطی بازگشایی مدارس انجام می‌شود. در تمام مناطق زرد و آبی کلاس‌های اول و دوم پایه ابتدایی به صورت حضوری برگزار می‌شود و دروس عملی و کارگاهی هنرستان‌ها، مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در مناطق آبی راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مدارسی که زیر ۵۰ دانش‌آموز دارند، تمام مقاطع به صورت حضوری است. هر کلاس باید نهایتا پذیرای ۱۰ دانش‌آموز و به صورت نوبت‌بندی باشد. اختیار آموزش حضوری با شورای مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی ۲۰۱۲ آموزشگاه شورای مدرسه داریم و امکان دارد تصمیمات مختلفی در مدارس مختلف اخذ شود و تمام تصمیمات با این شوراست. هیچ اجباری در رفتن دانش‌آموزان به مدرسه وجود ندارد و اطمینان می‌دهیم که تمام پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود. عوامل اجرایی مدرسه به طور کامل در مدارس حضور خواهند داشت و در وضعیت زرد این حضور به ۲ سوم می‌رسد. روند آموزش مجازی نیز به طور کامل ادامه خواهد داشت و ۷۹ درصد دانش‌آموزان که حدود ۱۴۰ هزار نفر می‌شوند از این امکان هم‌چنان استفاده می‌کنند.

کد خبر 580292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha