سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

پیروزی در مقابل تراکتور باعث شد تا کارنامه سرمربی آبی‌ها در لیگ بیستم از سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال از حیث نتیجه‌گیری موفق‌تر باشد.

فکری

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی استقلال که با نمایش نه‌چندان خوب در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، مورد  انتقاد هواداران آبی‌پوش قرار گرفته بود و در مجموع از ابتدای لیگ بیستم، به رغم نتایج قابل‌قبول نتوانسته بود رضایت هواداران را جلب کند، به نظر می‌رسد با پیروزی روز گذشته مقابل تراکتور این اعتماد را نسبت به خود از سوی هواداران ایجاد کرده باشد؛ به ویژه آن‌که فکری توانست با برتری مقابل تراکتور، آمار فنی خود را از زیر سایه استراماچونی، مربی محبوب ایتالیایی هواداران استقلال خارج کند.

چرا که آبی‌پوشان با پیروزی سه گله مقابل تراکتور بار دیگر موفق شدند به صدر جدول لیگ بیستم برسند؛ در قیاس آماری میان فکری و استراماچونی باید گفت، در لیگ نوزدهم و تا پایان هفته یازدهم، استراماچونی موفق به کسب ۲۱ امتیاز شده بود. تیم تحت هدایت او ۶ پیروزی، سه تساوی و ۲ باخت را تجربه کند و در هفته یازدهم با نتیجه ۲ بر ۱ در مازندران از سد تیم تحت هدایت رضا مهاجری گذشت. حالا تیم محمود فکری توانسته با ۶ برد، چهار تساوی و یک باخت و کسب ۲۲ امتیاز از تیم استرا پیشی بگیرد.

سرمربی سابق استقلال تا پایان هفته سیزدهم موفق شده بود ۲۵ امتیاز برای آبی‌ها کسب کند که باید دید فکری در همین مدت و در دیدار برابر تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان چه نتایجی را به دست می‌آورد.

کد خبر 580062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha