دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

جامعه ملی منتقدان فیلم (National Society of Film Critics) در ۱۹۶۶ در نیویورک تأسیس شد و پالین کیل، جو مورگنسترن، ریچارد شیکل و هالیس آلپرت از مؤسسان آن بودند.

جامعه ملی منتقدان فیلم آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، این جامعه در حال حاضر متشکل از ۶۰ منتقد فیلم از سراسر ایالات متحده ازجمله منتقدان نشریه‌ها و سایت‌های آنلاین مهم شامل وال استریت جورنال، کریستین ساینس مانیتور، تایم، شیکاگو ریدر، بوستون گلوب، واشنگتن پست، نیویورکر، لس آنجلس تایمز، ورایتی ویلیج وویس و ان‌پی‌آر است. جاستین چانگ از لس آنجلس تایمز رئیس جامعه ملی منتقدان فیلم است.

خیلی کم پیش می‌آید که برنده‌ جایزه بهترین فیلم به انتخاب NSFC با برنده‌ اسکار بهترین فیلم یکی باشد. در ۵۴ سال گذشته تنها در هشت مورد این اتفاق افتاده است: "آنی هال" در ۱۹۷۷، "نابخشوده" در ۱۹۹۲، "فهرست شیندلر" در ۱۹۹۳، "عزیز میلیون دلاری" در ۲۰۰۴، "قفسه درد" در ۲۰۰۹، "مرکز توجه" در ۲۰۱۶، "مهتاب" در ۲۰۱۷ و سال گذشته "انگل".

"سوارکار"، "لیدی برد"، "درون لوین دیویس"، "عشق"، "ملانکولیا"، "والس با بشیر" و "خون به پا می‌شود"، از دیگر برنده‌های این گروه در سال‌های اخیر بوده‌اند.

اعضای جامعه ملی منتقدان فیلم هر سال در جامعه فیلم مرکز لینکلن در نیویورک گرد هم می‌آیند تا بهترین‌های سال را انتخاب کنند. از پنج سال پیش امکان رأی‌گیری آنلاین برای اعضاء در سراسر آمریکا فراهم بوده است.

کد خبر 579890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha