مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد میزبانی اراک برای رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌ها موافقت کرد.

بوکس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی اعلام برگزاری مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون، هیأت بوکس استان مرکزی آمادگی خود را برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد که به طور مشروط مورد موافقت قرار گرفت. طبق قرار قبلی، قطعی شدن این میزبانی مستلزم این بود که با توجه به اهمیت این دوره از مسابقات، مکان، تجهیزات و شرایط میزبانی باید در شأن این لیگ باشد. در همین راستا قرار شد از خوابگاه، محل استقرار ورزشکاران و داوران و همچنین محل برگزاری مسابقات بازدید به عمل آید و در صورت مناسب بودن شرایط با استاندارهای تعریف شده، این قطعیت اعلام شود.

این بررسی و بازدید در روزهای گذشته انجام شد. خوشبختانه شرایط میزبانی از لحاظ استانداردهای لازم مورد تأیید قرار گرفت به نحوی که حتی می‌تواند در سطح میزبانی برگزاری بین المللی باشد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات اوایل اسفند به صورت متمرکز در اراک آغاز خواهد شد. تاکنون تیم‌های همت تهران، باران پل اراک (به عنوان نماینده استان مرکزی)، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، نیروهای مسلح و گروه ملی صنعتی فولاد ایران اعلام آمادگی کردند، که پیش‌بینی می‌شود تا زمان هماهنگی برگزاری مسابقات تیم‌های دیگر نیز اعلام آمادگی کنند.

لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور پس از ۱۱ سال توقف، امسال به میزبایی استان مرکزی و شهر اراک مجددأ فعالیت خود را از سر گرفت. با توجه به سوابق ورزش بوکس در استان مرکزی، هم اکنون بوکس این استان با حضور فعالیت چهره‌های شناخته شده و تلاش و فعالیت هیأت در گسترش و توسعه ورزش بوکس و فعالیت خستگی ناپذیری که دارند. این ورزش در استان مرکزی از ظرفیت پتانسیل بالایی برخوردار است و با جذب جوانان علاقمند و با تمرین‌های مداوم و مستمر می‌توانند چون سنوات گذشته در بوکس کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

این مسابقات در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک در هشت وزن و بیش از ۱۶۰ نفر ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و کادر فنی در این دوره از رقابت‌ها برگزار خواهد شد. اما هنوز هم برای حضور علاقمندان در سالن تصمیم گرفته نشده است.

کد خبر 579837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha