مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه ماه اردیبهشت است و در صورت کوچکترین غفلت و بی‌توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، به شرایط سخت و بحرانی آبان ٩٩ برمی‌گردیم.

بهشت زهرا در زمانه كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچک‌ترین غفلت، به شرایط سخت و بحرانی آبان باز خواهیم گشت.

خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان برمی‌گردد و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه. در صورت کوچک‌ترین غفلت از طرف مردم، به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان برمی‌گردیم. لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید در دستور کار مردم بماند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران و نهادهای مختلف است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت ها را همچنان جدی بگیرند.

وی افزود: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تاکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می‌تواند موقتی باشد، دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

کد خبر 579827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha