بازار سهام امروز دوشنبه ۲۹ دی را در ادامه روند کاهشی روز شنبه ریزشی آغاز کرد و شاخص کل با ۳۲ هزار و ۵۳۹ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۹ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۵۳۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۹۴۱ واحد کاهش به رقم ۴۳۸ هزار و ۵۵۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۰۶ هزار و ۸۲۰ معامله به ارزش ۲۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۷۰ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۸۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۷۸ هزار و ۶۷۷ معامله انجام داده‌اند که ۷۹ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 579784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha