استاندار گیلان گفت: گیلان وضعیت کرونایی شکننده‌ای دارد و ورود مسافران به این استان ممنوع است.

ارسلان زارع - استاندار گیلان

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ارسلان زارع در نشست استانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با بیان اینکه هموطنان به جز موارد اضطراری به استان سفر نکنند گفت: گیلان وضعیت کرونایی شکننده ای دارد و ورود مسافران می تواند وضعیت مناسب فعلی استان و زحمات کادر درمان را به روزهای بد گذشته برگرداند.

رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای آبی یا زرد خانواده های دانش آموزان پایه اول و دوم مختارند که دانش آموزان رو به جلسات امتحان بفرستند و اجباری در این کار نیست.

استاندار گیلان با توجه به درپیش بودن ایام الله ۲۲بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن برگزار نخواهد شد اما رژه های موتوری و خودرویی  به مناسبت گرامیداشت این روز برگزار و سخنرانی مراسم هم بدون حضور مردم  از طریق رسانه ملی و فضای مجازی انجام خواهد شد. مراسم افتتاح طرح های ایام الله دهه فجر هم در استان به صورت غیرحضوری انجام می شود.
 
وی  درباره برگزاری نماز جمعه در گیلان گفت: مصوب شده که در شهرهای قرمز و نارنجی نماز جمعه برگزار نشود و در مورد رشت هم در صورتی که قرمز یا نارنجی باشد به صورت پیام جمعه برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 579626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha