تالار شیشه‌ای امروز شنبه ۲۷ دی را به شدت نزولی شروع کرد و شاخص کل با ۴۳ هزار و ۴۳ واحد افت به سوی کانال ۱.۱ میلیون واحد بازگشت تا در پایان معاملات بر پله یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی بایستد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۳ هزار و ۴۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۳۱۸ واحد کاهش به رقم ۴۴۴ هزار و ۵۰۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۸۲۷ هزار و ۵۲۰ معامله به ارزش ۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۶۱ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۵۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۵۸ هزار و ۳۴۱ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 579573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha