بازار سهام امروز شنبه ۲۷ دی را ریزشی آغاز کرد و شاخص کل با ۳۴ هزار و ۶۹۸ واحد افت به کانال ۱.۱ میلیون واحد سقوط کرد و در محدوده یک میلیون و ۱۹۵ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۸ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۶۹۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۱۹۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۴۰۰ واحد کاهش به رقم ۴۴۷ هزار و ۴۱۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۶۹ هزار و ۷۵۶ معامله به ارزش ۳۷ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران،  سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۲۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۹۹۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۳۰ هزار و ۹۴۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

کد خبر 579523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha