پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین : تیم ملی اسپانیا پس از کسب دو شکست غیر منتظره برابر ملی پوشان آرژانتینی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

به نوشته روزنامه ال موندو، آرژانتین که در غیاب ریکلمه با آن تیم آرمانی جام جهانی فاصله داشت پس از دو نیمه بازی فشرده و سنگین راه پیروزی را برای اسپانیا هموار کرد تا لوییس آراگونس با خریدن زمان همچنان نیمچه امیدی به ادامه سرمربیگری اسپانیا داشته باشد.

قرمز پوشان اسپانیا در بازی افتتاحیه ورزشگاه نوساز لا نووا کوندومینا شهر مورسیا دست به کار بزرگی زدند و یکی از مدعیان جام جهانی 2006 را در حالی که انتظار آن نمیرفت شکست داد.

تیم میزبان با یک ضربه دیدنی ژاوی هافبک خود از فاصله دور در نیمه اول و در دقیقه 33 به گل رسید ولی تنها یک دقیقه بعد "دانیل بیلوس" یار ذخیره آرژانتین با استفاده از یک پاس دقیق "لیونل مسی " از فاصله نزدیک نتیجه را مساوی کرد . اسپانیا به رغم بازی بهتر گل پیروزی بخش خود را از روی نقطه پنالتی پس از سر نگون شدن اینیستا در دقیقه 64به ‌ثمر رساند.زننده این گل داوید وییا بود.

به گزارش رویتر ، لوییس آراگونس  که تا پیش از انجام این بازی امید چندانی به بقای وی در نیمکت مربیگری نمی‌رفت ،گفت :" من خوشحالم چرا که خوب بازی کردیم ، او سپس گفت: ما برابر سوئد نیز در نیمه دوم بازی خوب بودیم."

در حالی که پس از این پیروزی اوضاع برای آراگونس بهتر از سابق شده" آلفیو باسیل" سرمربی آرژانتین از زمان به عهده گرفتن رهبری این تیم از " خوزه پکرمن " تاکنون در هردو دیدار تیم شکست را پذیرا شده است. در دیدار قبلی ، آرژانتین سه بر صفر از برزیل در لندن شکست خورده بود.

کد خبر 5795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز