مدیران شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا را در شرایطی به جو بایدن تحویل دادند که حدود ۹۰ میلیون دنبال‌کننده دانلد ترامپ از این حساب حذف شده‌اند.

جو بايدن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، گرچه ترامپ حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا را با حدود ۱۳ میلیون فالوئر از باراک اوباما تحویل گرفته بود اما مدیران توییتر تصمیم گرفتند این بار حساب موسوم به @POTUS را با دنبال‌کننده «صفر» در اختیار رئیس جمهوری برگزیده بگذارند.

با این حال، در همین چند ساعت که بایدن و گروه او حساب را تحویل گرفته‌اند، بیش از ۶۵۵ هزار نفر تا ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به وقت تهران آن را دنبال کرده‌اند. این حساب در حال حاضر «رئیس جمهوری برگزیده بایدن» نام دارد و درست یک دقیقه پس از نیمروز چهارشنبه ۲۰ ژانویه به رئیس جمهوری آمریکا تبدیل می‌شود.

بایدن در نخستین توییت خود در این حساب از هوادارانش خواسته تا روز چهارشنبه در حساب شخصی توییت‌هایش را دنبال کنند و این توییت حدود ۲۳۰ هزار لایک خورده است. توییتر نگفته چرا تصمیم گرفته است حساب رئیس جمهوری پیشین را صفر کند و به بایدن تحویل دهد.

وقتی ترامپ حساب رسمی رئیس جمهوری آمریکا را از باراک اوباما تحویل گرفت، ۱۳ میلیون دنبال‌کننده داشت. از آن لحظه، همه توییت‌های اوباما به یک حساب دیگر منتقل و بایگانی شد که البته در دسترس است. ضمن اینکه قرار است از روز چهارشنبه با توییت‌های ترامپ هم همین کار را بکنند.

کد خبر 579471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha