حسن روشن معتقد است آبی‌پوشان از نتیجه مسابقه برابر پرسپولیس باید درس بگیرند.

حسن روشن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران گفت: آبی‌پوشان از نتیجه مسابقه برابر پرسپولیس باید درس بگیرند تا در ادامه مسابقات فصل اشتباهات مشابه در جریان مسابقات نداشته باشند.

بازی دربی چطور بود؟

به نظر من یکی از دیدنی‌ترین دربی‌های چند سال اخیر بود. در گذشته هم بازی استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده اما تا این اندازه جذاب نبود. در نیمه اول استقلال با گل دقیقه اول به پرسپولیس شوک وارد کرد و با وجود اینکه تیم حریف توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند.

جریان مسابقه در نیمه دوم تغییر کرد؟

بله، در نیمه دوم وضعیت برعکس شد و تیم پرسپولیس با جابه‌جایی نفرات توپ و زمین را در اختیار گرفت و اگر فرصت‌هایش به گل تبدیل می‌شد، استقلال نمی‌توانست نتیجه را تغییر بدهد. با این وجود قائدی در دقایق آخر تیمش را از یک شکست حتمی با تکنیک و توانایی خودش نجات داد. در این مسابقه از نظر من دو تیم از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشتند.

اشتباهات خط دفاعی استقلال هم زیاد بود. 

محمد حسین مرادمند برای اولین بار در دربی بازی می‌کرد. روی گل اول پرسپولیس غلامی و نادری به هم چسبیده بودند و فاصله را رعایت نکردند در حالیکه باید یک نفرشان روی عبدی می‌رفت. این اتفاق‌ها فقط با تمرین درست می‌شود و شاید در تیم‌های بزرگ دنیا هم رخ بدهد. به نظرم بازیکنان استقلال فیلم این دربی را ببینند تا در دیدارهای‌ بعدی مرتکب اشتباه نشوند. البته مدافعان پرسپولیس هم اشتباهاتی داشتند. ضعف خط دفاعی تیم استقلال وقتی اتفاق افتاد که موسوی بیرون کشیده شد. اینکه مدافع راست تیم در دقیقه ۴۵ از زمین بیرون کشیده شود تصمیم درستی نبود.

جدایی میلیچ هم شوکه‌کننده بود.

بله، واقعا عجیب است که یک بازیکن حرفه‌ای شبانه باشگاه و کشورش را ترک کند. باید دید باشگاه برای او چه تصمیم می‌گیرد اما بازیکن حرفه‌ای نباید چنین رفتاری داشته باشد. درست است که مطالباتی دارد، اگر او عاشق استقلال است پس همانند سایر بازیکنان با شرایط کنار بیاید و با ایجاد حواشی تمرکز تیم را بهم نریزد.

کد خبر 579440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha