شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی تیم سانتا کلارا اولین گل خود را به سبک پرش‌های بلند رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی با ضربه سر به ثمر رساند.

شهریار مغانلو

به گزارش همشهری‌آنلاین، شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم سانتا کلارا یکی از چهره‌های ویژه در بین لژیونرهای ایرانی است. این بازیکن توانست اولین گل خود را از زمان حضور در فوتبال پرتغال به ثمر برساند. مهاجم ایرانی تیم سانتا کلارا در دقایق پایانی بازی با پروازی بلند، بالاتر از دروازه‌بان مورینزه ضربه سر را زد و گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند تا صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی پرتغال را امضا کرده باشد. این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد گلزنی در این مسابقه، شرایطش پس از دوران مصدومیت و... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

سرانجام توانستی اولین گلت را به ثمر برسانی.

خدا را بابت این مساله شکر می‌کنم و از این موضوع خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و برای تیمم مفید باشم.

در دقیقه حساسی هم گل زدی.

درست است. ما در تمام دقایق برای برتری تلاش می‌کردیم و پیروزی در این بازی هدف اصلی ما بود. به همین خاطر تا دقایق آخر برای پیروزی تلاش می‌کردیم و خوشحالم که به هدف‌مان رسیدیم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

شرایط حال حاضر تیمت چه طور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در یکی دو بازی در لیگ بد شانسی آوردیم اما روند تیمی ما خوب است و به طور حتم در مسابقات آتی نتایج خوبی خواهیم گرفت.

در صفحات هواداران سانتاکلارا،  ضربه سرت که منجر به گل شد را با ضربه سر هفته گذشته رونالدو مقایسه کردند.

این اتفاق جالبی بود. من بیشتر سعی می‌کنم که نکاتی که مربی تیم به من گوشزد می‌کند. را انجام دهم و خوشحالم که توانستم برای تیمم مفید باشم.

فکر می‌کنی این گل آغازی برای راه موفقیتت در فوتبال پرتغال بود؟

من سعی می‌کنم که همیشه در خدمت تیم باشم و موفقیت تیم نسبت به گلزنی من در اولویت قرار دارد. در کنار موفقیت تیم اگر من هم گل بزنم خوشحال می‌شوم. سعی می‌کنم تمریناتم را دنبال کنم و با حفظ آمادگی برای تیمم مفید باشم.

پس از مصدومیتی که پشت سر گذاشتی، بیشتر به بازی گرفته شدی.

درست است. من سعی کردم علاوه بر طی کردن مراحل درمان تمریناتم را انجام دهم تا از شرایط آمادگی دور نشوم. تلاشم را به کار گرفتم و مدام با مربیانم صحبت می‌کردم تا این مصدومیت من را از آمادگی بدنی‌ام دور نکند. پس از آن هم خوشحالم خیلی زود آن مقطع تمام شد و توانستم به ترکیب اصلی تیمم برسم.

رابطه‌ات با سایر هم‌بازیان و مربیانت چه طور است؟

با همه بازیکنان رابطه بسیار دوستانه و خوبی دارم. اینجا بیشتر وقتم را هم با عثامه رشید کاپیتان تیم‌مان که عراقی است می‌گذارنم و او از دوستان خوب من است. در کنار آن نیز مربیان هم همیشه به من انگیزه می‌دهند و ارتباط خوبی با من دارند.

مهدی طارمی هم این روزها در فوتبال پرتغال درخشان ظاهر شده و توانست بهترین مهاجم ماه گذشته فوتبال پرتغال شود. نظر تو در این باره چیست؟

طارمی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیا است و درخشش او از همان فصل قبل موجب شده بود که دیدگاه به بازیکنان ایرانی مثبت باشد. امسال هم بی‌نظیر ظاهر شده و در حال حاضر یکی از بهترین‌های لیگ پرتغال است.

علی علیپور دیگر مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال پرتغال است.

علیپور پیش از این کیفیتش را به اثبات رسانده و نشان داده که بازیکن بسیار خوبی است. امیدوارم او روزهای خوبی را که در ایران داشت، در پرتغال هم تکرار کند.

نظرت در مورد تیم ملی چیست؟ فکر می‌کنی بتوانی روزی ملی‌پوش شوی؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. هر فوتبالیستی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند. من تلاشم را می‌کنم و امیدوارم روزی به این هدف برسم.

در تیم ملی هم رقابت بین مهاجمان زیاد است و کار سختی را پیش رو داری. فکر می‌کنی بتوانی در حضور مهاجمانی چون انصاری فرد، آزمون و طارمی به تیم ملی برسی؟

من تلاش خودم را می‌کنم آن دیگر به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. تیم ملی ما بهترین مهاجمان آسیا را دارد که در فوتبال اروپا درخشان ظاهر شده‌اند. امیدوارم روزی بتونم نظر اسکوچیچ را جلب کنم و این افتخار نصیبم شود.

کد خبر 579292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha