بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۴ دی را کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحد افت بر عقربه یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد متوقف شد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۴۰۶ واحد کاهش به رقم ۴۵۴ هزار و ۷۸۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۳۰۰ هزار معامله به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی جم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۳۸۱ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۳۲۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۹۹ هزار و ۶۶۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۴۹ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 579223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha