پایانه مسافری شهید کاویانی کرمانشاه بیش از ۲۰ سال قدمت دارد و هر روز میزبان صدها مسافر ورودی و خروجی است اما از برخی خدمات و امکانات اولیه و ابتدایی مانند آب اشامیدنی لوله‌کشی محروم است.

اتوبوس - ترمینال - پایانه مسافربری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موضوع بهره‌مند نبودن پایانه شهید کاویانی کرمانشاه از آب شرب لوله‌کشی را رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری کرمانشاه مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

مختار داوودی با انتقاد از اینکه پایانه شهید کاویانی کرمانشاه با این همه قدمت و سابقه هنوز از برخی زیرساخت‌های اولیه محروم است، گفت: این پایانه سال ۱۳۷۶ یا ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد اما با گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز آب شرب لوله‌کشی ندارد و از آب چاه در این پایانه استفاده می‌شود.

رئیس انجمن صنفی رانندگان مسافری استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده و با بیان اینکه حتی مرکز بهداشت نیز بازدیدی از وضعیت آب این پایانه داشته، اظهار کرد: متولی پایانه شهید کاویانی شهرداری است و باید با همکاری شرکت آب و فاضلاب فکری به حال تامین آب این مجموعه بکند.

وی از پایانه شهید کاویانی که روزانه چند صد نفر در آن جابه‌جا می‌شوند به عنوان ویترین شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: برای کلانشهری مانند کرمانشاه اصلا مناسب نیست که پایانه اصلی شهر آب شرب لوله‌کشی نداشته باشد.

موضوع تامین آب لوله‌کشی ترمینال کرمانشاه را از شرکت آب و فاضلاب پیگیری کردیم و مدیرعامل این شرکت از آمادگی برای تامین آب آن خبر داد و گفت: این موضوع نیازمند پیگیری مسئولین خود پایانه نیز هست.

علیرضا کاکاوند اظهار کرد: تا کنون هیچ مراجعه‌ای از سوی مسئولان پایانه و یا شرکت‌های آن برای تامین آب لوله‌کشی نداشتیم و این در حالی است که پایانه نیز باید مانند یک مشترک روند قانونی اخذ اشتراک را طی کند تا اقدامات لازم را برای تامین آب لوله کشی آنها انجام دهیم.

وی یادآور شد: حتی با وجود پیگیری نکردن از سمت طرف مقابل، به دلیل اهمیتی که این پایانه دارد ارزیابی و برآورده‌های اولیه برای لوله کشی را نیز انجام دادیم، اما هیچ پیگیری بعدی از طرف پایانه صورت نگرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد به محض تقاضا از سوی پایانه تامین آب لوله‌کشی را برای آن انجام دهد، گفت: مشکلی برای تامین آب وجود ندارد، زیرا نزدیک پایانه خطی که مربوط به تامین آب استانداری است داریم و می‌توانیم از این محل برای پایانه هم آب تامین کنیم.

کد خبر 578997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha