مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شهرستان سرخه خبر داد و گفت: با هر گونه تحرک و جولان اوباشان مقتدرانه و با قاطعیت مقابله می‌کنیم.

اراذل و اوباش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در همین راستا، در جریان اختلاف تعدادی از اراذل و اوباش و احتمال درگیری مسلحانه بین این افراد قرار گرفتند. با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی ماموران پلیس، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات نیز انجام شد.

وی با بیان این که محل تجمع یک گروه از اراذل شناسایی و ماموران به محل اعزام شدند افزود: در حین عملیات شناسایی و کنترل‌های نامحسوس پلیس، صدای شلیک یک گلوله به گوش رسید که در اقدام اطلاعاتی پلیس مشخص شد این علامت آغاز درگیری بین این دو دسته از اراذل و اوباش است. قبل از هر اتفاقی سه تن از اراذل و اوباش که یکی از آنان وینچستر و دو تن دیگر سلاح سرد از جمله قمه و چوب و چاقو در دست داشتند در یک عملیات برق آسا و ضربتی دستگیرشدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی از ادامه تحقیقات پلیس در همین خصوص خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل این افراد نیز تعدادی سلاح سرد و مقادیری مشروبات الکلی و موادمخدر نیز کشف شد.

کد خبر 578988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha