جنازه چاقوخورده زن ۲۹ ساله مشهدی پس از ۶ روز در محله الهیه مرکز استان خراسان رضوی کشف شد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز بود که جوانی مدام به شماره تلفن خواهرش زنگ می‌زد، اما همه تلاش‌هایش بی‌پاسخ می‌ماند. او که نگران وضعیت خواهرش شده بود ماجرا را به برادر بزرگ‌ترش اطلاع داد و از او خواست با هم سری به خواهرشان بزنند. تا این‌که بالاخره حدود ساعت ٢٠ شب گذشته ۲۲ دی این فرصت به دست آمد و دو برادر سوار بر خودرو به محل سکونت خواهرشان در منطقه الهیه رفتند اما در واحد آپارتمانی محل سکونت خواهرشان بسته بود.

دو برادر تصمیم به بازگشت گرفته بودند که یکی از آنها زنگ منزل همسایه را به صدا درآورد و از حال خواهرش پرسید. زن همسایه گفت: «او را چند روز است ندیده‌ام و نمی‌دانم چه می‌کند!» در حالی که برادران قصد ترک محل را داشتند ناگهان زن همسایه به آنها گفت: «حفاظ نرده‌ای منزل خواهرتان باز است، او هر وقت بیرون می‌رفت این حفاظ آکاردئونی را قفل می‌زد!» همین موضوع دو برادر را از رفتن بازداشت و بر نگرانی آنها افزود. چند دقیقه بعد دو برادر با تخریب قفل وارد منزل شدند، بوی تعفن عجیبی به مشام می‌رسید. دو برادر به جست‌وجوی اتاق‌ها پرداختند که ناگهان یکی از آنها در حمام را گشود و صحنه دلخراشی را دید.

جسد خواهر غرق در خون و کبود، کف حمام افتاده بود. با فریادهای دو برادر، همسایگان از طبقه دوم آمدند و پلیس در جریان قرار گرفت. دقایقی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم منطقه الهیه شد و تحقیقات میدانی در حالی ادامه یافت که جسد زن ٢٩ ساله دچار فساد شدیدی شده بود. بنا به نظر شفاهی پزشک قانونی حدود شش روز از مرگ زن جوان می‌گذشت و او با وارد آمدن ضربات متعدد چاقو به ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود. بررسی‌های میدانی در صحنه جرم نشان می‌داد جنایت در اتاق خواب رخ داده و سپس عامل یا عاملان جنایت پیکر غرق در خون مقتول را داخل حمام کشیده و رها کرده‌اند.

کد خبر 578984

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha