سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از بازداشت یک پدر کودک‌آزار در شهرستان عجب‌شیر این استان خبر داد.

كودك آزاري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرگل صحاف اظهار کرد: در پی انتشار تصاویری با مضمون کودک‌آزاری در فضای مجازی، موضوع در دستور کار بهزیستی قرار گرفت و با پیگیری‌های اورژانس اجتماعی و همکاری با کادر دادستانی عمومی و عوامل نیروی انتظامی شهرستان، با بررسی‌های پلیس فتا هویت متهمان در یکی از روستاهای شهرستان عجب‌شیر شناسایی شد.

وی ادامه داد: تیم سیار اورژانس اجتماعی برای مداخله در پرونده با همراهی عوامل نیروی انتظامی برای مصاحبه با عاملان کودک‌آزاری اعزام شد. پس از بررسی‌های لازم، مشخص شد فرد کودک‌آزار پدر کودک بوده و از روی ناآگاهی و برای سرگرمی با کودکش اقدام به این کار کرده که اقوام نزدیک (عمو و پسرعموی کودک) از موضوع سوءاستفاده کرده و با پخش آن‌ در فضای مجازی موجب خدشه‌دار شدن اذهان عمومی شده‌اند. مسببان به همراه پدر کودک به خاطر اقدام ناشایست در فرماندهی انتظامی شهرستان عجب‌شیر در بازداشت به سر می‌برند.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: طی مصاحبه‌های بالینی، پدر خانواده که از لحاظ روحی و روانی سالم بوده، درباره اعمال ناشایست مشهود در ویدئو به‌شدت اظهار ندامت کرد و اظهار داشت که این کار از روی عمد و به قصد آسیب رساندن به کودک نبوده و صرفاً سرگرمی برای کودک بوده است.

وی از مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد کودک‌آزاری مراتب را برای پیگیری با شماره تلفن ۱۲۳ به اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

کد خبر 578920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha