مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

دو سارق غیربومی که وارد یک منزل مسکونی در شهر بوشهر شده و پس از بستن دست و پای زن جوان، طلا و جواهر وی را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سوم دی ماه ۹۹ دو سارق غیربومی به قصد سرقت وارد شهر بوشهر می‌شوند و برای اطمینان از خالی بودن یک منزل خانه زنگ آن را می‌زنند. در این منزل مسکونی خانمی جوان همراه با فرزند خردسالش حضور داشت که به علت نشناختن این افراد در را باز نمی‌کند. سارقان با تصور اینکه منزل خالی از دیوار وارد خانه می‌شوند و پس از باز کردن در ساختمان، با دیدن خانم جوان، پس از بستن دست و پایش طلا و جواهرات وی را سرقت می‌کنند.

با توجه به اینکه عمل پلید سارقان ضربه روحی عمیقی به اعضای این خانواده به ویژه خانم جوان و فرزندش وارد آورده بود، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر به محض اطلاع از وقوع و نحوه سرقت، با تماس تلفنی ضمن دلجویی از این خانم و خانواده ایشان، قول پیگیری ویژه و دستگیری سارقان را در کمترین زمان ممکن می‌دهد.

کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کردند و پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و شناسایی متهمان در یکی از استان‌ها آنها را دستگیر کردند و طلا و جواهر سرقت‌شده به این خانواده تحویل داده شد. هر دو سارق پس از دستگیری و اعتراف، با تکمیل تحقیقات، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 578905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha