رئیس جمهوری با قدردانی از تلاش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز و سازمان‌ها از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ساختن واکسن ایرانی کرونا، هدف دولت را تهیه، تامین و ساخت واکسن مطمئن و حمایت از شرکت‌ها و مراکز تولید و تامین واکسن کرونا دانست.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام روحانی در پی‌نوشت گزارشی از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و مراکز مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تولید واکسن ایرانی کرونا و مراحل پیشرفت آن، از اقدام‌های انجام‌شده و تداوم حمایت دولت از این‌گونه اقدام حمایت کرد.

رئیس جمهوری افزود: «تامین سلامت مردم، هدف و اولویت اول دولت و از همین رو تهیه، خرید، تامین و ساخت واکسن مطمئن کرونا جزء اهداف اصلی در مقابله با این ویروس است. اینجانب از تمام اقدام‌های ارزشمند تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز مختلف فعال در این زمینه از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تشکر می‌کنم. دولت همچنان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و ستاد اجرایی برای تولید واکسن کرونا خواهد بود و از همه دانشمندان فعال در این زمینه برای تولید واکسن مطمئن حمایت خواهد کرد.»

کد خبر 578871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha