مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: هر گونه گرفتن پول از خانواده‌های داغدیده در آرامستان‌های این شهر به ویژه مزارستان وادی رحمت ممنوع است.

گورستان وادی رحمت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرخ جلالی ضمن هشدار در مورد افزایش سودجویی از شهروندان داغ‌دیده در وادی رحمت تبریز اظهار کرد: با افرادی که در محوطه آرامستان‌های شهر تبریز وجوه نامتعارف از شهروندان دریافت کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و ترحیم، برخی افراد و موسسات غیرمجاز با روش‌های جدید از خانواده‌های داغ‌دیده، مبالغی دریافت می‌کنند که با کلاهبرداری فرقی ندارد.

جلالی ادامه داد: ارسال بنر تسلیت، ارسال سبد گل به منزل متوفا بدون اطلاع خانواده عزادار و دریافت هزینه‌های گزاف، و دریافت وجه با ادعای هزینه‌کرد فعالیت‌های خیریه از جمله سوءاستفاده‌هایی است که سودجویان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه فعالیت این افراد را در محوطه آرامستان‌های شهر تبریز به‌ویژه وادی رحمت نمی‌دهد یادآور شد: در اقدامی پسندیده برخی از خانواده‌های داغدار هزینه برگزاری مراسم ختم را به مراکز خیریه، آزادی زندانیان و یا تامین هزینه‌های جهیزیه و درمان بیماران صعب‌العلاج اختصاص می‌دهند.

جلالی اضافه کرد: شهروندان در صورت تمایل، مبالغ مورد نظر خود را فقط به موسسات دارای مجوز و خیریه‌هایی که بنرهای اطلاع‌رسانی آن در محوطه وادی رحمت نصب می‌شود بپردازند و از پرداخت وجه بدون دریافت رسید خودداری کنند.

کد خبر 578727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha