دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

تنها جایگاه سوخت گاز (سی‌ان‌جی) شهرستان پلدختر به دلیل نقص فنی تعطیل و موجب تشکیل صف طولانی خودروهای گازسوز مقابل جایگاه سوخت دومنظوره این شهر شد.

گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد کریمی، راننده نیسان وانت گفت: شهرستان ۸۰ هزاری نفری پلدختر که از نظر موقعیت مکانی محل عبور محور ترانزیتی شمال به جنوب و غرب است تنها یک جایگاه سی ان جی دارد که گاهی اوقات برای روزهای متوالی دچار نقص و تعطیلی می‌شود. تنها جایگاه اختصاصی و تک منظوره عرضه سوخت گاز پلدختر در مواقعی به دلیل نقص فنی موجب سرگردانی رانندگان در سوختگیری می شود و اکنون نیز از یک هفته گذشته تعطیل است.

خسرو میر، راننده خودروی سواری نیز ادامه داد: صف‌ ایجاد شده در مقابل جایگاه سی ان جی ۲ منظوره پلدختر واقع در مسیر اندیمشک، علاوه بر مشکلات ایجاد شده برای رانندگان، موجب خطرات ترافیکی و تصادف در این مسیر می‌شود. این صف طی یک هفته همچنان ادامه دارد و رانندگان برای ساعت‌ها در سرمای هوا و گاهی اوقات به همراه خانواده‌ها باید معطل باشند.

یک راننده تاکسی درون شهری نیز تاکید کرد: شهرستان پلدختر در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب قرار گرفته و مرکز ثقل اتصال چندین استان است بسیاری از خودروهای گازسوز شهرستان‌های همجوار نیز برای سوختگیری به این جایگاه مراجعه می‌کنند که این امر امتداد صف را طولانی‌تر کرده است.

احسان دیناروند افزود: طی یک هفته گذشته فعالیت تنها یک واحد سوخت‌گیری گاز در شهرستان پاسخگوی حجم مراجعه‌کنندگان نیست و این مساله به یک معضل و مشکل اساسی پیش روی رانندگان تبدیل شده است. با توجه به سرعت توسعه و گسترش روستای پهناور سراب حمام در جوار شهر پلدختر، منطقه نیاز مبرم به راه اندازی یک جایگاه سی ان جی دیگر دارد.

مسئول جایگاه و صاحب امتیاز سی ان جی پلدختر نیز گفت: اداره استاندارد در راستای استانداردسازی جایگاه های سی ان جی استان، نسبت به این امر اقدام کرده و بر این اساس، حدود ۱۰۰ کپسول مخازن سوخت سی ان جی شهرستان به ازنا منتقل شده است. پلدختر دارای یک جایگاه۲ منظوره سوخت‌گیری و یک جایگاه اختصاصی تک منظوره سی ان جی است. این موضوع طی یک هفته گذشته موجب معطلی رانندگان و تشکیل صف‌های طولانی در مقابل جایگاه سوخت شده است.

شمس الدین چاغروند افزود: انتقال کسپول‌ها موجب تعطیلی جایگاه تک منظوره سی ان جی پلدختر شده و علاوه بر نارضایتی مردم و ایجاد صف‌های طویل، هزینه زیادی نیز در بر داشته است. مخازن سوخت گیری سی ان جی پس از تست استانداردسازی از شهرستان ازنا به پلدختر منتقل شدند که با حضور تیمی از تهران برای نصب کپسول‌ها و سرویس‌دهی، جایگاه فردا سه‌شنبه برای خدمات دهی مجدد آماده می‌شود.

کد خبر 578722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha