مدیر کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تحویل کتاب در منازل خدمتی نوین از کتابخانه‌های عمومی استان است.

کتاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یاسر رحیمیان در آیین افتتاح خدمات تحویل کتاب در منازل اظهار کرد: با اجرای این برنامه علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه ۱۳ کتابخانه در استان به عنوان پایلوت برای این طرح انتخاب شده‌ است افزود: این طرح در ۹ شهرستان استان اجرا می‌شود و کتابداران کتاب‌ها را در منزل تحویل متقاضیان می‌دهند.

او این طرح را خدمتی نوین از کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد و گفت: در این طرح متقاضیان کتاب‌های درخواستی خود را طی تماس با کتابخانه‌های عمومی و یا مراجعه به سایت samanpl.ir ثبت می‌کنند و کتابداران در اسرع وقت کتاب‌ها را در منزل تحویل می‌دهند.

مدیر کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این طرح افزود: کتاب‌ها پس از مطالعه و تحویل به کتاب‌های عمومی استان، در یک اتاق قرنطینه به مدت ۱۴ روز نگهداری می‌شوند و سپس به مخزن کتابخانه‌های استان وارد می‌شوند و تا ۱۴ روز این کتاب‌ها به هیچ متقاضی دیگری تحویل داده نمی‌شود.
 
رحیمیان اعلام کرد: کتاب‌ها در روزهای فرد به دست امانت‌گیرندگان داده خواهد شد. این طرح حتی بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا هم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 578697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha