مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

استان فارس ۲۴ دی ۹۹ میزبان ۱۵ شهید گمنام جنگ تحمیلی می‌شود تا پیکر مطهر این شهدا در نقاط مختلف تشییع و به خاک سپرده شود.

تشييع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این شهدا در عملیات‌های کربلای پنج، رمضان، تک دشمن در سال ۶۷ و والفجر یک به شهادت رسیدند.

سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه ۳۰ نقطه استان فارس متقاضی به خاکسپاری شهدای گمنام هستند، افزود: ۱۵ شهید گمنام چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ وارد فارس و در ۱۲ نقطه به خاک سپرده می‌شوند و در مراحل بعد سایر نقاط استان نیز میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

وی با بیان اینکه از ۱۵ شهید گمنام ۶ شهید در شهرستان شیراز تشییع و به خاک سپرده خواهند شد، اظهارکرد: از این ۶ شهید ۲ شهید در بهشت احمدی، یک شهید در پشتیبانی منطقه ۲ ارتش، یک شهید در پادگان شهید بهمن باقری، یک شهید در لشکر ۱۹ فجر و یک شهید در دانشگاه صنعتی شیراز به خاک سپرده می‌شوند.

کوشکی افزود: همچنین یک شهید در دانشگاه علوم پزشکی گراش، ۲ شهید در شهر قره بلاغ شهرستان فسا، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، ۲ شهید در شهرستان خفر و ۲ شهید در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرآنی به خاک سپرده می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام ساعت هشت صبح چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹ در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام نیز از پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تا دوشنبه ۲۹ دی ماه ۹۹ در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین با اشاره به وجود ۱۲۴ یادمان شهدای گمنام و خاکسپاری ۳۳۴ شهید گمنام در این یادمان‌ها، خواستار حمایت مسئولان استان و شهرستان‌ها برای حفظ و آبادانی یادمان شهدای گمنام شد.

کد خبر 578533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha