رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز اعلام کرد دانش‌آموزان این استان در المپیادهای علمی و ادبی کشوری ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کردند.

مدال المپیادهای دانش آموزانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل شاه‌بیگ اظهارکرد: فاطمه احمدنژاد شرامین از دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در المپیاد علوم زمین و فاطمه صدیقی پیرسرانی از فرزانگان ناحیه ۳ کرج در رشته جغرافیا موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان البرزادامه داد: همچنین زهرا بزرگی و زهرا سیفی حسین‌آبادی از دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در المپیاد کشوری جغرافیا توانستند مدال نقره را به خود اختصاص دهند. در رشته رایانه این دوره از المپیادها نیز آرین فضلی‌خانی از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه ۳ کرج  و محمدرضا کتایی دلشاد از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه ۴ کرج مدال نقره گرفتند.

شاه بیگ تصریح کرد: در المپیاد تفکر و کارآفرینی سیدمهدی علوی از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه ۳ کرج مدال نقره و نازنین لاله از دبیرستان فرزانگان ناحیه ۳ کرج در رشته ادبی مدال برنز بردند. همچنین آرش بختیاری از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه ۳ در المپیاد تفکر و کارآفرینی و هادی علی‌کرمی از دبیرستان شهید سلطانی ناحیه یک کرج در المپیاد رایانه مدال برنز به دست آوردند. هنوز نتایج المپیادهای ریاضی، فیزیک، نجوم، سلول‌های بنیادی، اقتصاد و زیست اعلام نشده است.

کد خبر 578410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha