تالار شیشه‌ای امروز شنبه ۲۰ دی را با افت آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با ۲۴ هزار و ۸۱۱ واحد کاهش وارد کانال ۱.۲ میلیون واحد شد تا در پایان معاملات بر ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار بگیرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۸۱۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۶۵ واحد کاهش به رقم ۴۵۹ هزار و ۸۰۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۳۶ هزار معامله به ارزش ۱۰۶ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، بانک ملت و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۲۸ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۸۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۵۸ هزار و ۳۵۵ معامله انجام داده‌اند که ۴۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

کد خبر 578311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha