پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۵ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مقامات نیویورک،تعداد آسیب دیدگان حادثه برخورد هواپیمای کوچک (چهارشنبه 19 مهر) به ساختمانی در منهتن را 16 مجروح و دو کشته اعلام کردند.

به گزارش بی بی سی، در این حادثه تنها دو خلبان جان خود را از دست داده اند که یکی از آنها کُری لیندل 34 ساله، بازیکن معروف تیم بیس بال "نیویورک یَنکیز" است که ظاهرا خلبانی هواپیما را به عهده داشته است.

بنا به گزارشات رسیده این هواپیمای کوچک به طبقات 39 و 40ساختمانی در محله ثروتمندنشین شمال شرقی منهتن در نیویورک برخورد کرده و باعث حریق در ساختمان شده بود که تنها 16 نفر جراحات سطحی برداشتند.

دایره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی،نیز اعلام کرد که ظاهرا خلبان جوان دقایقی قبل از وقوع حادثه از اختلال در سوخت هواپیما خبر داده بوده است.

حدود 160 آتش نشان برای خاموش کردن آتش به محل حادثه اعزام شدند که در عرض 45 دقیقه تونستند آن را مهار کنند.

خوشبختانه هنگام برخورد هواپیما به ساختمان که هر کدام از آپارتمانهای آن حدود 1.3 میلیون دلار قیمت داردند ساکنان کمی در آن حاضر بودند و همین موضوع باعث کم شدن تعداد مجروحان حادثه شده است.

پیش تر، یک مقام بلندپایه وزارت امنیت ملی آمریکا نیز گفته بود هیچ نشانه ای از اینکه که حمله تروریستی باشد وجود ندارد و به نظر می رسد تنها سانحه ای "دردناک" بوده باشد.

کد خبر 5781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز