شماتیک ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را به یاد تیم دنیزلی بی‌نوا در فصل ششم انداخت.

دنيزلي

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس دیروز در حالی به مصاف سپاهان رفت که در ترکیب سرخ‌ها مهاجمی دیده نمی‌شد. یحیی که با از دست دادن عیسی آل‌کثیر نتوانست مهاجمی به خدمت بگیرد دیروز عملا تیمش را با دو مدافع و ۸ هافبک راهی زمین کرد.

به جز کنعانی و سیدجلال که مدافع تخصصی هستند سایر بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس هافبک بودند. از سرلک،کمال و احمد نورالهی گرفته تا جناحین خط دفاعی سرخ‌ها که نعمتی و شجاعی به میدان رفتند همگی هافبک بودند. در فاز هجومی سرخ ها هم عالیشاه،امیری و پهلوان هر ۳ وینگر هستند.

شماتیک ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را به یاد تیم دنیزلی بی‌نوا  در فصل ششم انداخت. تیمی که ژ با خریدهای محیرالعقول محمد حسن انصاری فرد،  صلاح حسن عراقی و زیاد شعبوی سوریه ای را در خط حمله داشت اما دنیزلی ترکیب تیمش را با توجه به کیفیت نازل مهاجمانش با یک دروازه‌بان و یک لشگر هافبک راهی میدان می‌کرد.

 تیمی که جلوتر از خط دروازه  کریم باقری، ابوالفضل حاجی پور، پژمان نوری، فرزاد آشوبی، الونگ، معدنچی، بادامکی، نیکبخت، کعبی، و ابراهیم اسدی را داشت.

اگرچه تیم دنیزلی فوتبال زیبایی ارائه می‌ داد اما از دست دادن موقعیت های گلزنی یکی از بارزترین مشخصه های تیمی بود که در پایان لیگ دست آخر چوب از دست دادن موقعیت های بی شمار گلزنی را هم خورد و روی رتبه سوم ایستاد.

موقعیت هایی که بازیکنانی مانند کعبی و معدنچی و نیکبخت که به اجبار در خط حمله به کار گرفته شده بودند از دست می‌دادند.

ترکیب دیروز یحیی یادآور همان روزهاست. تیمی که دیروز عالیشاه و امیری را در نقش کعبی و نیکبخت تیم دنیزلی در ترکیب خود داشت.

شباهت تیم دیروز یحیی و دنیزلی اگر چه در به کارگیری تعداد بالای هافبک‌هاست اما تیم دنیزلی از در ترکیب خود بازیکنان فانتزی و رونده بیشتری داشت که همین به بازی زیبای آن تیم کمک می‌کرد. با این حال بی‌مهاجمی درد بزرگ هر دو مربی است. آیا ناکامی و سرنوشت تیم دنیزلی در انتظار یحیی خواهد بود؟

کد خبر 577877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha