مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

تمام رسانه‌های سینمایی، از نمونه‌های چاپی مانند مجله گرفته تا نمونه‌های آنلاین مانند وبسایت‌ها و پایگاه‌هایی اطلاعاتی، در یک هدف مشترک‌اند: رساندن مخاطب به بهترین اثر ممکن برای تماشا.

فیلیمو شات مرجع تخصصی نقد و بررسی فیلم.jpg

این فرایند به دو صورت اتفاق می‌افتد؛ مخاطب بر اساس اطلاعاتی که به واسطه رسانه کسب کرده به سراغ اثر مورد نظر برای تماشا می‌رود یا برای کسب اطلاعات و شناخت بیشتر از اثری که تماشا کرده به رسانه مراجعه می‌کند. هرچه این چرخه بهتر و راحت‌تر ادامه پیدا کند، رسانه اعتماد و اعتبار بیشتری را از سوی مخاطب کسب خواهد کرد.

رویکرد و الگویی که رسانه در برخورد با مخاطب پیش می‌گیرد، به این بستگی دارد که بنا به تعریف خود از سینما، تا چه حد تماشاگر را محدود می‌سازد یا می‌تواند پیشنهادهایی تازه به او ارائه کند و موجب ارتقای سطح سلیقه و شناخت مخاطب شود. مسلما یک رسانه خوب و موثر مانند راهنمایی است که در بهترین حالت باعث می‌شود مخاطب به مرور زمان فیلم‌های بیشتر و البته بهتری را تماشا کند.

فیلیمو شات به عنوان مرجعی برای مخاطبان آثار روز سینما و تلویزیون ایران و جهان چطور کار می‌کند؟ این چیزی است که جواب آن را باید با مراجعه به خود فیلیموشات و بررسی کارکردگرایانه آن در تولید محتوا جستجو کنیم.

فرض کنید که شما یک مخاطب سینما و تلویزیون هستید، عام یا خاص تفاوت چندانی ندارد؛ اشتراک ماهیانه یک پلتفرم آنلاین پخش فیلم مانند فیلیمو را تهیه کرده‌اید و به دنبال تماشای آثار بر روی آن هستید. با ورود به صفحه اصلی وبسایت با حجم وسیعی از محتوا روبه‌رو هستید که شاید در نگاه اول نتوانید گزینه موردنظر خود را برای تماشا انتخاب کنید. اینجاست که اهمیت یک رسانه تخصصی برای نقد، بررسی و معرفی آثار روشن می‌شود.

هدف اصلی فیلیمو شات کمک به مخاطب برای شناخت و کشف بهترین گزینه‌ها بر اساس سلیقه خود، درک بهتر آثار تماشاشده و در مرحله بعدی، کمک به ارتقا و بهبود سلیقه است.

برای مثال، فرض کنید که تلاش برای یافتن یک فیلم کمدی ایرانی، شما را به فیلیمو شات می‌کشاند. در مرحله بعد، علاوه بر مطالعه درباره فیلم مورد نظر، با مطلب دیگری مثلا تحت عنوان لیست فیلم‌های کمدی مواجه می‌شوید که تعداد دیگری از کمدی‌های ایرانی را به شما معرفی کرده. بعد دوباره مطلب دیگری می‌بینید که چند تا از کمدی‌های سرشناس غیرایرانی و مهم در آن معرفی شده و در پایان نیز به مطلبی درباره معرفی انواع ژانر برمی‌خورید که شرح جامع و کاملی از کمدی در آن وجود دارد.

نتیجه چیست؟ به بهانه یک فیلم به فیلیمو شات آمده‌اید و حالا با چندین فیلم جذاب، تازه و شاید حتی بهتر آشنا شده‌اید که می‌توانند گزینه‌های بعدی شما برای تماشا باشند.

به همین دلیل است که علاوه بر اخبار روز، نقد و معرفی فیلم‌ها و سریال‌ها مطالبی در زمینه معرفی ژانر، بررسی کارنامه فیلمسازان، مرور نقش‌های یک بازیگر و مطالب فهرست‌واری از جمله فیلم ترسناک در این وبسایت تدارک دیده شده؛ شناخت بیشتر به معنای حق انتخاب گسترده‌تر در میان بیشمار محتوای موجود برای رسیدن به فیلم یا سریالی است که حداکثر رضایت ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت.

کد خبر 577875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha