مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

کارنامه و خدماتش در زمینه فروش و خرید خودرو، معاملات این حوزه را ساده‌تر از ساده کرده‌اند.

image-20210106085637-1.jpeg

کارشناسان کارنامه با سرویس کارشناسی خودرو در مشهد در کنار خریداران می‌ایستند و به آنها کمک می‌کنند تا به‌سادگی معامله خرید خودرو را پیش ببرند. آنها با ارائه سرویس فروش سفارشی‌ نیز به فروشندگان کمک می‌کنند که بی‌دغدغه و بدون دردسرهای معمولِ معاملات، خودرویشان را بفروش برسانند. خدمات کارنامه در حال توسعه شهربه‌شهر در ایران است و این‌بار نوبت مشهدی‌های عزیز رسیده تا بتوانند با خیال راحت پای میز معامله خودرو بروند.

آشنایی با سرویس کارشناسی خودرو در مشهد

اگر در مشهد زندگی می‌کنید و قصد خرید خودرو دارید، کافی است فرآیند آن را به کارشناسان کارنامه بسپارید. متخصصان این مجموعه بیش از ۴۳۰ نقطه از خودروی موردنظر شما را بررسی می‌کنند و با نگاهی دقیق و ریزبینانه به ارزیابی قطعات و قسمت‌های گوناگون می‌پردازند.

آنها در کنار این ارزیابی فنی که شامل قطعات داخلی و خارجی و البته بدنه خودرو می‌شود، فرآیند قیمت‌گذاری را هم انجام می‌دهند. کارشناسان کارنامه یک بازه قیمتی برای خودرو به شما پیشنهاد می‌دهند تا با اطمینان خاطر آن را معامله کنید. چنانچه اشتباهی از سوی این کارشناسان در فرایند کارشناسی رخ بدهد کارنامه آن را ضمانت می‌کند. یعنی در صورت بروز خطایی که باعث متضرر شدن خریدار شود، تا سقف ۱۰ میلیون‌تومان خسارت پرداخت خواهد شد.

در نهایت سرویس کارشناسی خودروی کارنامه در مشهد با فرستادن کارشناسانی که در آکادمی دانشگاه صنعتی‌شریف آموزش دیده و از سوی اساتید متخصص ارزیابی شده‌اند، به شما کمک می‌کند تا فرایند خرید و معامله خودرو را درست و بی‌اشکال پیش ببرید. این افراد هم از نظر تئوری و علمی و هم از نظر فنی و عملیاتی آزمایش خود را پس داده‌اند.

مزایای استفاده از خدمات کارشناسی خودروی کارنامه

سرویس کارشناسی خودروی کارنامه در مشهد مزیت‌های زیادی به همراه دارد و شما را از سردرگمی در هنگام خرید خودرو نجات می‌دهد. برای فروشنده‌ها هم تکلیف را مشخص می‌کند و به آنها نشان می‌دهد که وضعیت خودروی‌شان در چه حالی است و چقدر می‌ارزد. از مزایای کارشناسی خودروی کارنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. بررسی بخش‌های مختلف خودرو کار هرکسی نیست. این کارشناسان خبره هستند که می‌توانند از نقاط و بخش‌های مختلف خودرو سر در بیاورند و ببینند که اوضاع به چه ترتیب است. پس با اعتماد کردن به آنها می‌توانید از نگرانی‌هایی مختلف بابت بی‌اطلاعی از جزئیات و حتی کلیات امور فنی و بدنه رها شوید.

۲. با وجود کارشناسی خودرو دیگر کسی نمی‌تواند خودرویش را بیشتر از قیمتی که می‌ارزد به فروش برساند. یعنی ناآگاهی فروشنده هم موجب نمی‌شود که خودرویش را با قیمتی بالاتر برای فروش آگهی کند.

۳. شاید فکر کنید که مشابه کار کارشناسی خودرو را یک مکانیک معتبر هم می‌تواند به خوبی انجام دهد، اما واقعیت این است که مکانیک‌ها فقط به ابعاد فنی خودرو اِشراف دارند و در موارد دیگری مانند بررسی مدارک حقوقی و قیمت‌گذاری بی‌تحربه‌اند. این در حالی است که کارشناسان خودرو در تمام این زمینه‌ها، منصفانه و بی‌طرفانه به شما کمک می‌کنند.

۴. قیمت‌هایی که کارشناسان خودروی کارنامه تعیین می‌کنند مبتنی بر بازار کل کشور است. چون این مجموعه در چندین شهر فعالیت می‌کند و از آنجایی که همکار تجاری دیوار است، به قیمت‌گذاری در بازار خودرو اشراف کامل دارد.

آشنایی با سرویس فروش سفارشی خودرو در مشهد

سرویس فروش سفارشی کارنامه که به تازگی در شهر مقدس مشهد شروع به کار کرده، به شما کمک می‌کند که امور مربوط به فروش خودرو را به کارشناسانی باتجربه، منصف و خبره بسپارید. آنها در قیمت‌گذاری خبره هستند و قیمتی واقعی و درست برای فروش به شما ارائه می‌دهند. ضمن اینکه در بخش‌های دیگر فروش هم به کمک‌تان می‌آیند. چگونه؟ کارشناسان کارنامه به‌جای شما به تمام تماس‌های فروش پاسخ می‌دهند، با خریداران احتمالی وارد گفت‌وگو می‌شوند و از میان آنها گزینه‌های نهایی خرید را که معمولا حدود ۲ تا ۴ نفر هستند، به بازدید از ماشین می‌برند. در نهایت پس از رسیدن به توافق نهایی با یکی از آنها، معامله را برای‌تان جوش می‌دهند. شما با ثبت درخواست‌ برای استفاده از خدمات فروش سفارشی کارنامه دیگر نگران فروش خودروی خود نخواهید بود و بخش‌های مختلف کار را کارشناسانی متبحر و قابل‌اعتماد جلو می‌برند.

مزایای استفاده از خدمات فروش سفارشی خودروی کارنامه

مزایای مختلفی در سپردن خودروی خود به کارنامه‌ای‌ها برای فروش وجود دارد:

۱- وقتی برای فروش خودرو، وسیله را آگهی می‌کنید، معمولا با تماس‌های مختلف و متعددی روبه‌رو می‌شوید که بسیاری از آنها به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسند. بعضی‌ها فقط قیمت را می‌پرسند و قطع می‌کنند، بعضی‌ها سوالاتی عجیب‌وغریب دارند و به‌دنبال ویژگی‌هایی خاص در خودرو هستند. هر چه که باشد، تاحد زیادی آرامش‌تان را مخدوش می‌کنند و مدیریت تماس‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب کمی سخت می‌شود. باکمک سرویس فروش سفارشی دیگر نیازی به پاسخ‌گویی به این تماس‌ها نخواهید داشت. چرا؟ چون همان‌طور که گفته شد، کارشناسان کارنامه به‌جای‌تان همه این تماس‌ها را مدیریت خواهند کرد.

۲- کارشناسان کارنامه با پاسخ‌دهی به تماس‌های خریداران می‌توانند شما را سریع‌تر به پای معامله برسانند. چرا؟ چون آنها یک گزارش کامل، تخصصی و مستند از وضعیت ماشین شما دارند و گفتگوی آنها با خریداران احتمالی، به فرایند فروش حالت حرفه‌ای‌تری می‌دهد. این را هم درنظر داشته باشید که کارنامه خودروهایی که از طریق سرویس فروش سفارشی وارد فرآیند فروش شده‌اند را با ضمانت به خریدار می‌فروشد. نتیجه اینکه خریدار راغب‌تر است با کارشناسان وارد معامله شود تا فروشندگان عادی.

 ۳- در نهایت به‌کمک سرویس فروش سفارشی می‌توانید در کوتاه‌ترین مدت‌زمانِ ممکن، بهترین و بیشترین قیمت را برای خودروی خود تعیین کنید و بدون نیاز به پاسخ‌دهی به مشتریان احتمالی و دیدوبازدیدهای خسته‌کننده به معامله نهایی برسید. چرا که کارشناسان کارنامه می‌توانند خودروی شما را در کمتر از یک هفته، رایگان و بدون پرداخت کمیسیون به‌فروش برسانند.

نحوه استفاده از سرویس‌های کارنامه

اگر در مشهد هستید و می‌خواهید از خدمات سرویس کارشناسی خودروی کارنامه استفاده کنید، کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ تماس بگیرید یا درخواست‌تان را در وبسایت کارنامه به ثبت برسانید.

پس از ثبت درخواست، در کمتر از ۳۰ دقیقه، کارشناسان کارنامه به محل بازدید خودروی مورد نظر شما می‌آیند. آنها در عرض ۹۰ دقیقه بخش‌های مختلف خودرو را بررسی کرده و گزارشی کامل درباره آن در اختیارتان قرار می‌دهند.

برای استفاده از سرویس فروش سفارشی نیز باید وارد سایت کارنامه شوید و درخواست‌تان برای استفاده از این سرویس را ثبت کنید. البته با تماس تلفنی هم می‌توانید این کار را انجام دهید. در مدت کمتر از ۱۰ دقیقه از طرف کارنامه با شما تماس گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای بازدید از خودرو صورت می‌گیرد.

در نهایت کارشناس کارنامه به محل موردنظرتان اعزام شده و حدود ۴۳۵ نقطه از خودروی‌تان را ارزیابی می‌کند. تهیه گزارش و عکس‌برداری از خودرو برای پیدا کردن مشتری مناسب هم از اقداماتی است که از سوی کارشناس صورت می‌گیرد. بعد هم نوبت قیمت‌گذاری می‌رسد و اگر شما با قیمت پیشنهادی کارشناس موافق باشید، کارنامه با همان قیمت وارد فرایند پاسخ‌گویی به مشتریان و قیمت‌دهی به آنها می‌شود. کار شما در این فرایند، فقط رفتن به پای میز معامله و امضای قولنامه دقیقی است که کارشناسان برای‌تان فراهم کرده‌اند. چه چیزی از این بهتر؟

کد خبر 577840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha