مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم، چهار نفر که با خریدن فرش‌های دستباف و ماشینی ابریشم ۲۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

فرش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سید محمود میر فیضی، فرمانده انتظامی قم گفت: در پی طرح شکایت تعدادی از فروشندگان بازار فرش قم مشخص شد ۲ تَن پس از جلب اعتماد افراد با ارائه چک‌های بلامحل اقدام به خرید فرش های ابریشم دستباف و ماشینی گران قیمت به ارزش ۲۱۵ میلیارد ریال کرده و متواری شدند. این موضوع با توجه به حساسیت آن، بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهمان که در یک دفتر اجاره‌ای در تهران فعالیت می‌کردند پس از این کلاهبرداری محل مذکور را تخلیه کرده و متواری شده بودند. در ادامه با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدام‌های لازم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی قم، مخفیگاه متهم اصلی و سه تَن از همدستانش شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

میرفیضی اضافه کرد: متهمان سپس به پلیس آگاهی استان منتقل و در مواجهه با کارآگاهان به جرم خود اعتراف کردند که سرانجام به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کد خبر 577500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha