مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

معاون اجتماعی پلیس استان همدان با اشاره به ماجرای قتل زن ۵۵ ساله در شهر کبودرآهنگ گفت: این قتل به‌ علت خصومت شخصی و اختلاف حساب اتفاق افتاده است.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین بشری مطرح کرد: متهم که ۲۷ سال سن دارد، در اعترافات خود ادعا کرده است که به‌علت اختلاف حساب درباره معامله‌ای که با مقتول و خانواده‌اش انجام داده، مرتکب این جنایت شده است.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل وارد خانه دو طبقه‌ای در محله کولی‌آباد کبودراهنگ می‌شود و با زن ۵۵ ساله‌ای که در طبقه پایین خانه تنها بوده، درگیر می‌شود و با چندین ضربه توسط جسم سخت و تیز او را به‌شدت مجروح می‌کند.

بشری ادامه داد: پسر مقتول با شنیدن سروصدا و درگیری از طبقه بالا خودش را به طبقه پایین و محل حادثه می‌رساند و بلافاصله با دیدن این صحنه با قاتل درگیر شده و در ادامه درگیری قاتل مجروح و بیهوش می‌شود.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی و اعترافات اولیه قاتل انگیزه خود را از قتل اختلاف حساب عنوان کرده است، اظهار کرد: ادعای مقتول که با این خانواده اختلاف حساب داشته و یا هر علت دیگری که بوده، باید بررسی شود.

بشری خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر پرونده در حال رسیدگی است و تحویل مقامات قضایی شده و پلیس در حال انجام کارهای تحقیقات مقدماتی است که پس از این علت و انگیزه قتل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان توصیه کرد که مردم خویشتن‌داری کنند و اگر مشکلی یا اختلاف حسابی با کسی دارند مرتکب قتل نشوند، اگر قتلی اتفاق بیفتد و اولیای دم پیگیری کنند به‌طور قطع قاتل نیز قصاص می‌شود، بنابراین در چنین مواردی باید خشم کنترل شود تا این‌گونه اتفاقات پیش نیاید.

کد خبر 577373

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha